Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Canal Digitals kundtjänst

Här sitter jag som relativt ny kund hos Canal Digital.

Starten på vårt "förhållande" har inte varit direkt friktionsfritt.
Två nya boxar och tre fjärrkontroller talar sitt tydliga språk.
MEN...
Om det inte hade varit för deras mycket trevliga kundtjänst hade min reptilhjärna firat medeltidsfestival och löpt amok.
Droppen var när inspelningen av Arsenal-Chelsea plötsligen avbröts 4 minuter från slutet.
Då väntade jag några dagar innan jag ringde.
Jag hoppas andra företag tar lärdom av hur smidigt allt blir av en tillmötesgående och förstående kundtjänst.
Som visar både sympati och handlingskraft.
UTAN att kunden kommer i kläm.

Jag är av åsikten att "den som gapar har förlorat".
Skönt när sista tjejen jag pratade med bjöd på en gratis månad bara för att jag var lugn, saklig och trevlig.
Inte mer än rätt, men det kom från rätt sida och av rätt anledning.
Motsatsen är sur när otrevligheter premieras.
Nej, stort plus i kanten till er på Canal Digitals kundtjänst!
Hoppas att ni i ledningen förstår hur mycket pengar dom sparar åt er.
Ge dom rejält med uppskattning och massa julklappar.

För vad är det som bygger starkast på ert varumärke?
Annonserna eller deras bemötande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0