Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Melodifestivalen...

Ja, jag ville titta på spektaklet med min tio-åriga dotter.
Är av åsikten att det är bra att vara med när de tittar
på saker som kan vara skrämmande och
har svag verklighetsanknytning.
Det som däremot skrämmer mig är att en del ser ut som porrstjärnor
(nej, jag vet att det inte finns några stjärnor där men de kallas
ju så) men spelar någon slags barnmusik.
Är inte det konstigt?

Sedan att det fortfarande kallas melodifestival.
Återvinningsfestivalen sa någon, tyckte jag var klockrent!

Lordi fick ju mycket kritik för sina masker härom året
men de kunde ju i alla fall ta av dem.

Nej, kvällens poäng går till Frankrike för golfbilen.

Snart är det Stanley Cup final mellan Detroit och Pittsburgh.
Vilken drabbning!!
Viva Detroit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0