Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Musik och träning

Ja, nu märks det att musikåret 2008 närmar sig sitt slut.
Tipsen från "topp-20-sittnings-gänget" duggar tätt.

Några plattor jag gillar och lyssnar lite extra på:
- Laura Marling, Alas I Cannot Swim
- Division of Laura Lee, Violence is Timeless
- Fleet Foxes, Fleet Foxes
- My Morning Jacket, Evil Urges
- Evil Nine, They Live!

Nåväl, det var ett litet urval.

Vet inte om du har testat "Flowin", alltså inte "Floating" där du ligger i en tank,
utan träningsformen "Flowin"?
Kika här för att se en demo film.
Har aldrig fattat varför det skall regna en massa när folk skall göra reklam
för aktiviteter men tack och lov så gör det inte det på gymet jag tränar på.

Det som jag tycker är skönt är att jag får en dos av stryrka, smidighet och puls.
Som vanligt suveräna instruktörer i Linda och Lillwi.

Har du inte testat så rekommenderar jag det varmt.

Nej, nu knackade framtiden på dörren och undrar vart jag blivit av.
- Kommer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0