Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Vill du ge någon ett nytt liv i ett klick?

Det vill jag och hakar på Abbes pappas kloka och kärleksfulla uppmaning.

Den 18 oktober är det Europeiska donationsdagen.
Abbes pappas tanke är enkel.
Gå in på hans blogg, läs gärna alla gladsorgliga inlägg, men klicka
på länken till donationsregistret.
Där kan du anmäla dig.

Följden blir att du ger någon annan människa en chans till ett nytt liv.
Skulle jag dö imorgon så vet jag att alla slag mitt hjärta har kvar kan
få slå i en annan människa och ge den ett betydligt längre liv.

Så var så god; ge någon ett nytt liv i ett  - K L I C K  -

Kommentarer
Postat av: Lina

Abbes pappa är helt underbar! Mitt bästa sätta att koppla av en liten stund från "datorn" - läs vad Abbes pappa berättar! Slutar oftast med att jag sitter och ler. Men jag tar donationsregistret idag istället...

2008-10-16 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0