Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Nya skivor, Musikresan och Spotify invites.

Här händer det en massa roligt.
Vill du ha tips om ny bra musik tycker jag du skall stanna till vid
Nya Skivor.
Jag har själv haft äran att få recensera en skiva där, Andrew Bird
med hans senaste platta Noble Beast.
Härligt med projekt som drivs av passionerade människor.

En annan väldigt positiv händelse i den lilla musikvärlden är
att den enorma musikskatten "Musikresan" numera finns på
Spotify.
Vill du ha låtlistorna direkt finns dom på en blogg.

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag har en del invites
kvar till Spotify.
Vill du ha så är det bara att maila mig så fixar jag resten.

Kommentarer
Postat av: Mari

Häj Hasse!



Du e som vanligt helt otrolig med ord, har lusläst dig i några dagar nu!(lät ju kanske lite märkligt, men du fattar va)



Jag har själv spotify, men jag vet att min brors Åsa har önskat sig spotify på sin lilla mac hela våren nu...går det fjäska sig till en invite te henne kanske?



Kram!

2009-06-02 @ 15:45:43
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Thomas Jansson

Hej! Jag har äntligen funnit an möjlighet för en teknikförvirrad människa att på ett förståerligt sätt kunna finna svunnen musik från ungdomen, minnen mm. Haken har dock varit att få tillträde in i musikens lustgård.....kan du hjälpa mig med en invite skulle dagen lyfta.

/Thomas

2009-06-02 @ 19:50:11
Postat av: Isabelle

Hej!

Jag har länge sökt efter en invite till Spotify, och jag finner det mycket uppskattningsvärt att du är hygglig och givmild nog att dela med dig av dessa! Jag skulle bli übertacksam om du vill ta dig tid att dela med dig till... kanske mig?

Ha det gött!

2009-06-02 @ 21:43:57
Postat av: Nemo

Snälle, goe Hsse!

Precis som jag själv gett ut en invite fick jag reda på att mitt plas-tbarnbarn Samuel 12 år har behov av en Invite.



Mycket tacksam för en sådan....

2009-06-04 @ 14:18:57
URL: http://12steg.blogspot.com
Postat av: Hasse

Förlåt, alla snälla människor som hälsar på min blogg. Jag har inte fått något mail från bloggen om att ni skrivit, förmodligen för att den är den moderna världens sämst uppdaterade blogg.

Nu har jag skickat invites i alla fall.

Tack och förlåt ...

2009-06-05 @ 06:06:41
URL: http://www.nyaskivor.se
Postat av: Mari

Tack snällaste Hasse! Nu blir Åsa jätteglad!:)

2009-06-05 @ 11:13:08
Postat av: Isabelle

Tack så mycket Hasse!!!

Du vet, det är väl ändå du som är snäll som ger bort invites;) No need to be sorry! Du har i alla fall förgyllt min dag!:D:D:D

2009-06-05 @ 23:21:15
Postat av: Hannes

Tjenare Hasse!

Tackar tackar för tipset om Andrew's nya album, köpte det precis från Itunes Store. Nu är det så jag är i ett behov av en spotify invite så att jag kan lyssna på all annan skön musik och undrade bara om du kanske hade kunnat hjälpa mig med en invite. Det var allt från och jag tackar på förhand :)

2009-06-20 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0