Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

En upptäckt ...

Ja, jag vet att jag idiotförklarar mig själv nu.
Igen.
Men ...
Jag var inne hos mina vänner på Bredins och gjorde ett litet fynd.
Jag köpte en "mixerstav"!
Heter det så?
Har aldrig fattat, eller greppat hur lätt det är att fixa mumsiga och nyttiga saker.
I vilket fall som helst så åkte jag hem och blandade ihop jordgubbar, banan, blåbär och lite tropiska frukter.
Tryckte på turboknappen och VIPS ...
Så hade jag något som jag inte vet vad det heter men det var  S U P E R G O T T ! ! !
Mitt tips; gör samma sak.
Sjunk ner i soffan, och lyssna på följande magiska, tidlösa skiva Aretha Franklin – Rare & Unreleased Recordings From The Golden Reign Of The Queen Of Soul
Det finns massor att säga om den skivan, men det tar vi en annan gång.
Njut av livet ...    :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0