Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Frukost och musik ...

Efter en vecka med mycket roligt, alldeles för mycket tråkigt (i form av otäcka människor som hotar och förtrycker kvinnor) sitter jag här vid min lördagsfrukost.
Havregrynsgröt med extra fibertjofftjoff, russin serverat med lite jordgubbar, mackor och min alldeles egenkomponerade morgonjuice.
Idag består den förträffliga juicen av en halv grape, en apelsin och en kiwi.
Till denna delikata måltid spisas följande låtlista: Funkbandet låtlista 2
Anledningen till att jag lyssnar på den är att vi skall repa med Klackes funkband idag.
Vi skall spela på den redan oändligt legendariska funkfesten på Kinna Hotell den 2 april.
Otroligt kul att jag får vara med på lite gitarr.
Well, här kommer en bild på frukostsituationen.
Önskar hela världen en underbar lördag.
En lördagsfrukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0