Hasse Carlsson videoblog - föreläsare, talare

Vilken höst, förresten ...

Ja, nu när jag ändå är i skrivartagen, så är det lika bra att passa på.
Det var mycket roligt i höstas.
Många möten med fantastiska människor.
Många upplevelser.
Skratt, funderingar och tårar.
Jag började använda google adwords och vips, så hörde folk av sig från olika delar av landet.
Jag tror att längtan att bidraga konkret i människors liv är något som driver oss föreläsare.
När jag läser ord (i utvärderingarna) som "vi blev mycket berörda", "jordnära", "du pratade rakt in i vår situation" blir jag oerhört tacksam. Och hungrig. För jag är fast övertygad om att tacksamhet är en energi som vill framåt, som vill uträtta mer, som vill få ut max av det vi råkar ha.
Många kunder har hört av sig för att få fortsättningar på "Jobbar vi ihop, eller bara samtidigt?", och det är det roligaste som finns. Att få fortsätta resan tillsammans. Kunna se och våga tro på vår förmåga att ta oss vidare.
Fortsättning följer, som de säger ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0